למה ישראלים רבים רוכשים תחנת כוח ניידת לקמפינג המושלם שלהם?

הן שימושיות להפליא למגוון הצרכים של כל מי שיוצא לקמפינג ולהרפתקאות בחיק הטבע. הנה כמה סיבות משכנעות מדוע כדאי לשקול להשקיע באחת.

למה יותר ויותר ישראלים רוכשים תחנת כוח ניידת לקמפינג הבא שלהם?

כוח בדרכים: תחנות כוח ניידות מספקות מקור חשמל נוח כאשר אינך נמצא ליד שקעי חשמל מסורתיים. בין אם אתם עושים קמפינג, מטיילים בטבע, או בג’יפ שלכם, יש לכם אספקת חשמל אמינה בכל מקום ובכל שעה שיכולה לשדרג את החוויה שלכם, ולהעניק ביטחון גם במקומות מרוחקים.

מעוניינים שנציג יצור קשר איתכם?

השאירו פרטים >

 רב-תכליתיות: תחנות אלה יכולות להפעיל מגוון רחב של מכשירים, כולל טלפונים חכמים, מחשבים ניידים, תאורה, רחפנים, מצלמות מקצועיות, מודם סלולרי, מאווררים וכל מכשיר חשמלי אחר בהתאם להספק שלו. לכן, בין אם אתה צריך לטעון את הטלפון שלך או להפעיל מקרר קטן, תחנת כוח ניידת יכולה להעניק לך את האנרגיה הדרושה. תוך התאמת המודל בעל ההספק המתאים וקיבולת הסוללה הפנימית של אחת מדגמי BLUETTI  הרבים שאנו מציעים.
מה- BLUETTI  EB3A  הקטנה והניידת להפליא- ועד BLUETTI AC200PL העוצמתית שיכולה להחזיק מסיבת טבע רצינית עם קונסולת DJ ומערכת הגברה, גרילנדות וכו’,

וכל הדגמים שביניהם להתאמה אישית לכל אחד לפי צרכיו האישיים. 

קמפינג מרוחק וללא מקור חשמל זמין: אם אתם נהנים מקמפינג מרוחק מהציוויליזציה, לגדות נחל הירדן, בנגב, לשפת ים המלח או בערבה, בהרי הכרמל בפינה קסומה ב”שוויצריה הקטנה”, או במישור אדומים, לאורכו של שביל ישראל, או בחופי סיני, בהליכה מאתגרת בנחלי מדבר יהודה המופלאים, או לבטן גב בחוף מבודד לים התיכון או בגדות הכנרת המתוקה, בטיול ג’יפים שחוצה מרחבים, תחנת כוח ניידת מאפשרת לכם לשמור על בטחון, נוחות וחיוניות- לשמר תקשורת רציפה, תאורה, קירור מזון ושתייה בימים החמים ששוברים שיאים כל שנה מחדש, או ללילות קרים בהרים או במדבר.

בעזרת תחנת הכוח המתאימה לכם ניתן לטעון מכשירי טלפון סלולריים, מחשבים ניידים, מצלמות לימים רבים בעזרת השמש ואפילו להפעיל תנור חימום או מאוורר נייד לפי תנאי מזג האוויר הקיצוניים יותר משחווינו בעבר.

גלמפינג מפנק או לטיול משפחתי מהנה בקראוון שלכל בני המשפחה יש את מה מעניק להם נוחות, שקט ושלווה – אנו חיים בזמנים שהדור הצעיר חווה את העולם בצורה שונה- היציאה לטבע תמיד יכולה לעשות רק טוב- אך לכל אחד המינון שלו להסתגלות לטבע ולסביבה- בדרך כלל ניתוק טוטאלי בטיול כי זה רצון ההורים עשוי להוביל לתסכול ומריבות. כן הם יצפו בטיקטוק וגם יעלו סטוריס מהמקום הכי נידח בעולם- ובעצם כמעט כולנו עושים זאת!

מוכנות לשעת חירום: תחנת כוח מבטיחה שתהיה מוכן למצבים בלתי צפויים. בחוץ ובטבע וגם עם הרצון להתנתק- חשמל זמין הינו הכרח בטיחותי בכל טיול ובייחוד שאנו נמצאים באזורים מרוחקים- הביטחון לנו ולמשפחתנו וליקירנו הוא הדבר החשוב ביותר ללא ספק!

בחוץ וגם בבית התחנות הללו יכולות לשמור על מכשירי תקשורת טעונים, גיבוי למכשירים רפואיים מסוימים, קירור, ולספק תאורה וכו במקרי חירום.

שקט וידידותי לסביבה: בניגוד לגנרטורים מונעי בנזין, תחנות כוח ניידות שקטות ואינן פולטות גזים רעילים, אינן זקוקות לדלק דליק ומסוכן להעברה, אינן זקוקות לטיפול ותחזוקה שוטפים.

הן משתמשות בסוללות שניתן לטעון אותם מכל מקור חשמל זמין ובאמצעות פאנלים סולאריים PV –  ישירות מהשמש- מהפוטונים שיצאו מהשמש לפני 8 דקות במהירות האור והגיעו עד אליך -STAR TO PLANET, מה שהופך אותן לידידותיים לסביבה ולפלא הבריאה אשכרה!

אותה השמש שהיא מקור כל האנרגיה בכדור הארץ מקדמת דנא- והיום זמינה לכל אחד מאיתנו בכל פינה נידחת ללא תלות בנשיאת דלקים פוסיליים מסוכנים ומזהמים.

אורך חיי סוללה מופלג ובטיחות גבוהה סוללות BLUETTI  הינם בטכנולוגית LifePo4 המתקדמת, בעלי אורך חיים של שנים רבות, מחזורי טעינה של 2500 מחזורים בתחנות הקטנות ביותר ל 3500 מחזורי פריקות וטעינות מלאות בכל שאר הדגמים – שזה כמעט 10 שנים של שימוש יומיומי!

LifePo4 נחשבת לטכנולוגיה הבטוחה ביותר כיום מכל שאר סוגי הסוללות הנמצאות בשימוש הקהל הרחב בעולם, ולכן הן הבחירה הטבעית גם למערכות ביתיות בארה”ב שבה רבים מהבתים בנויים מעץ.

לתחנות הכוח הנ”ל יש מערכת BMS- Battery Management System  חכמה שמנהלת את הטעינה והפריקה להגברת הבטיחות ובצורה אופטימלית לשימור חיי הסוללות.

קומפקטיות ובנויות לניידות: תחנות הכוח הניידות קומפקטיות ובנויות להובלה. הם משתלבות היטב בציוד המחנאות שלכם מבלי לתפוס מקום רב.*

הכל בהתאם לצרכי החשמל שלכם והמודל המתאים לצרכים אלו- הינן קטנות מהגנרטור הקטן המצוי, וללא הטראראם בניוד גנרטור בנזין, והסכנה שישפך וידלק, וההתעסקות עם מיכלי הדלק ונשיאתם והעברתם ממקום למקום!

קמפינג ושהייה בטוחה ומהנה, במיוחד בימים אלו, יש לנקוט ביתר זהירות כמו שכולנו מבינים, ולעדכן את הקרובים לנו במקום המצאנו על מנת שהם יהנו משקט נפשי גם בזמן שאנו מטילים בכיף והם עשויים להיות בסטרס ודאגה מיותרים!

*זכור להעריך את דרישות החשמל שלך ולבחור תחנת כוח ניידת המתאימה לצרכים הספציפיים שלך -ניתן למצוא בבלוג טבלת שעות שימוש למכשירי חשמל נבחרים לפי דגם התחנה הרצויה.

מעוניינים שנציג יצור קשר איתכם?

השאירו פרטים >

שתפו עם חברים